پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118488
گفت و گو با تنها بازماندگان سانحه هوايي / حفره در بدنه هواپيما باعث نجات من و همسرم شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2923

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد عابدزاده يکي از بازماندگان سانحه هواپيمايي تهران طبس در گفتگو با  خاورستان  اعلام کرد که حفره ايجاد شده در بدنه هواپيما سبب نجات من و همسرم شد.

وي که هم اکنون در بيمارستان امام خميني(ره) تهران در حال درمان سوختگي است روايت جديد از لحظه ي سقوط هواپيما عنوان کرد و گفت: چند لحظه بعد از پرواز هواپيما و افتادن يکي از بال هاي آن در حالي که فاصله زيادي از زمين نداشتيم هواپيما منحرف شد و بعد از برخورد با ديوار بتني حفره اي عميق در آن ايجاد شد.

 وي اظهار داشت: با ايجاد اين حفره در بدنه هواپيما با سرعت از آن حفره به همراه همسرم بيرون پريديم که پس از آن بدنه هواپيما آتش گرفت.

به گفته وي آتش به قدري مهيب بود که من و همسرم مريم رهنما دچار سوختگي شديد شديم.

عابدزاده در حالي که گريه مي کردخدا را عامل نجات خود وهمسرش عنوان کرد و براي جانباختگان اين سانحه اظهار تاسف و صبر جزيل براي خانواده هايشان کرد.

لازم به ذکر است محمد عابد زاده فرزند آقاي مهدي عابد زاده مي باشد که مديريت نمايندگي سايپا در شهرستان طبس را بر عهده دارد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html